Svart i håret!

hej bloggen!!

hemkommen från gränby nu, där jag träffade tove. reklamerade min skinnjacka och lämnade tillbaka en tröja. sen köpte jag även hårfärg, utväxten börjar smyga sig på, men den här gången köpte jag svart färg, har alltid använt mörkbrunt förut fast mitt hår blir ju svart i topparna men inte upptill men nu får det även bli det!! :D

så i morn blir det nog att färga håret!! så om lite kläder ska det också göras sen får vi se va det blir!  måste sysselsätta mig när ja  e ledig annars blir ja ju så rastlös!!

nu ska ja kika runt sen hitta på nått!!


 

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

awhh thanks ;)





HUGS!!!! :)

2009-03-04 @ 17:01:18
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0