Power is not something you get it is something you grab

Morgonen.. vaknar Arg, duschar i 20 min, gör mig klar, springer till bussen, åker till skolan, skriver dugga (ser pappret och tänker Skjut mig!), Innan vi slutar för dagen händer det!! STOR FET överaskning! Klarade båda delarna på tentan!! Moahaha. Det här är ju bara föör enkelt, ge mig nått att bita i!! Haha. Efter det så drog ja å Sara in till stan och mellanlandade för att sedan bege oss till gränby. Därför, dagens inköp:


t-shirt


vattenkokare

När jag kom hem ringde jag min VFU (verksamhetsförlagd utbildning). Det var nog ett av de märkligaste samtal jag varit med om. Den första personen jag pratade med var som att prata med en gammal kompis som man kännt i 100 år. Typ,, flamsigt, men trevligt. Den andra personen som jag kopplades vidare till kände inte till min handledare till för och efternamn utan bara till smeknamn (märkte detta eftersom hon va tvungen att fråga annan personal om de hade nån vid det namnet där) Skamset skrattade hon bort det och kopplade mig vidare. Tredje personen jobbade iaf på samma avdelning och verkade mycket trevlig. Börjar 9 där på måndag. Kul.

Nej nu ska jag göra nått vettigt,, typ lägga mig i soffan eller ut och gå.. hmm

Over and Out



Kommentarer
Postat av: tess

snygg tröja..



pus sis

2009-03-04 @ 17:28:13
Postat av: sandra

taack,, har kollat på den ett tag, å nu va den på rea ;)

2009-03-04 @ 19:19:00
Postat av: Linda

Skitfin t-shirt, har en exakt likadan xD

2009-03-04 @ 20:44:45
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0