Om det inte är logik så vet jag inte vad det är

Äntligen hemma igen, har varit borta i över tretton timmar i Uppsala men det var det ju värt för jag fick skratta tillsammans med mina kompisar. För det är jag gladeligen borta i tretton timmar.
Kollade på mitt banksaldo idag och förvånades över att jag hade mer pengar än jag trodde så det blev lite shopping idag, naturligtvis eftersom det vore skandal att faktiskt ha pengar på kontot. Vad som gömmer sig i påsen får ni se imorgon..



Är verkligen helt slut i kroppen, tur att jag är ledig imorgon även om jag egentligen borde plugga...
"'Cause Tuesday came too soon, Wednesday left you feeling used. Oh, tomorrow you hope at least it's warm.." Simple life med Carolina Liar.
Nu ska jag kolla på de senaste avsnitten av 24, så otroligt spännande och kanske kan det dämpa lite av den huvudvärk jag fick på orvars på grund av den höga musiken.

Sov så gott!!

  // Malin     

Kommentarer
Postat av: miia

vero moda påse det gillar vi!!

2009-03-04 @ 11:00:02
URL: http://girlsonline.blogg.se/?tmp=02205216

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0