nya skor??

hej kära vänner!!

har vart hemma nu några timmar, men åkte till stan och mötte upp jocke så åkte vi ner till stan och åt kina buffé mm mums va gott det va :D efteråt gick vi en stund på stan, han köpte nya skor och jag köpte balsam spray! men när jocke va inne på stadium så kollade jag också skor och då såg jag dom här neranför som ja blev lite kär i, riktigt snygga på också! kankse blir ett köpa av sånna nästa lön. vi får se vi får se.

NIKE BLAZER MID W WHITE  / PINK
899kr på stadium


jocke åkte nyss iväg till gävle för att kolla på brynäs-färjestad egentligen skulle jag följt med men sen tog en anan kille platsen istället, jag ska ju ändå dit på måndag, för veronica och jag ska iväg och kolla på dom på måndag. så typiskt när man ska göra något man aldrig brukar göra så kommer det två chanser nära varandra, det har hänt så många gånger.

jag har fixat lite med ett par byxor sen ja kom hem, haft sönder dom lite, men är inte riktigt klara än så ni får se sen!! men ett tips om man vill ha sönder ett par byxor å ett snyggt sätt är att ta den drä vassa grejen på en tejphållare och dra, blir snyggare än om man bara slipper. trådarna behålls liksom. ett tips fårn mig idag!!


nu ska ja städa och bädda rent i min säng!! hörs sen!!








Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0