Makeover, typ

Hej igen, dåligt bloggande på senaste tiden men kan ta och summera en del av de gågna dagarna. I lördags var jag i uppsala och träffade sandra, mia och vickan. Söndag började känna mig sjuk på morgonen och mådde verkligen inget vidare den dagen. Måndag så började jag piggna till mig på eftermiddagen. Idag så känner jag mig frisk igen och planerar att återgå till skolan imorgon (samt göra ett eventuellt besök till nya Ikea som jag har för mig öppnar imorgon- ska bli intressant att se om det är så stort som det ser ut att vara).
Men den stora nyheten är min lilla makeover jag genomförde på eftermiddagen, har ju de senaste månaderna stoltserat med ett mörkare hår än min naturliga hårfärg och det har inte ändrats. Har däremot förfinat färgen en aning.

Min naturliga hårfärg:



Min nya hårfärg



  // Malin

Kommentarer
Postat av: sandra

schnyyygggt! =)

2009-03-31 @ 17:19:16

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0