Kort inblick i mitt liv

Okej, nu var det ett tag sedan jag bloggade men har hämtat krafter och känner mig nu redo att fortsätta. Däremot så kanske det bör påpekas att det antagligen inte kommer att komma dagliga uppdateringar från min sida, lever ju INTE ett sååå intressant liv:P

Det finns endast ett ord som kan beskriva den senaste 1,5 veckan: PAAAANIIIIIIK!!! Det börjar bli dags att välja ämne till B-uppsatsen och det finns så mkt roligt att välja mellan men så lite tid att skriva. Vill dessutom inte välja ett ämne som är alldeles för uppenbart eller som det inte finns någon information om. Så där har ni mitt dilemma för ögonblicket.

Vad har mer hänt sedan sist då? Ja som Sandra nämnde var vi på bandy, tycker faktiskt att det är en väldigt rolig sport förutom att det lilla problemet att mina fötter inte tycks dela min uppfattning trots dubbla par strumpor. På lördag sitter jga nog antagligen bänkad framför tv:n eftersom finalen går på studenternas. Detta borde inte mina fötter ha några invändningar emot tycker jag.

Har ni förresten hört att Audrina ska få en egen spin-off serie från Hills, och som så många andra är jag bara glad att det inte var Heidi och Spencer som tilldelades denna ära. Är däremot lite tveksam till om jag ska se den, Audrin har aldrig riktigt varit min favoritkaraktär.

Senaste statusrapport från familjen Nilsson:
Pappa: Det är ju som att man kan dö... (då kan ni ju fundera lite över vad som fått honom att yttra detta uttalande, eller förresten gör inte det-väldigt svårt att komma på om man inte känner till en del grundfakta om min familj) detta sades om faktumet att Skellefteå AIK lyckades förlora med 2-0 mot Färjestad i hockey, värt att notera att målen tydligen gjordes 19.48 och 19.51 i TREDJE perioden. Om detta inte är en genomklappning så vet jag inte vad...

  // MALIN ( som nu ska återgå till pluggandet inför morgondagens seminarium, wooooohooooooo)                            


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0