Kan det bara bli vår eller??

hejsan!

precis hemkommen från jobbet, idag är en sån där tråkig dag som jag inte har något att berätta om?? har jobbat, hände inget speciellt, har inte shoppat något, förutom ett tuggumiipaket och ett äpple och två chokladbitar. just nu sitter jag och äter två rosatde mackor, ena med priggigkorv och ena med ost och en paprika skiva på.

I morgon jobbar jag igen börjar redan kockan nio och slutar sex, skönt att inte stänga.  vet faktskit inte vad jag ska skriva om dagen!! tog tyvärr ingen otfit bild heller, hade bara jeans, ett linne och en kofta på mig. när ja sluta blev ja helt förvånad att de va snöoväder ute, ville ju har VÅR!! Sätter in en bild iaf som det inte skulle va helt fel att se ut i vår!!









Kommentarer
Postat av: Becca

Thanks for that :)

2009-03-02 @ 21:48:02
URL: http://refre.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0