Ibland är det de små sakerna som betyder mest

Tog ur mina sängkläder imorse innan jag åkte iväg till uppsala för att gå på en föreläsning och ett seminarium, och ahde förväntat mig att jag skulle vara tvungen att bädda rent när jag kom hem nu för tjugo minuter sedan. Men till min förvåning så hade någon redan bäddat rent, ibland älskar jag verkligen min familj.
Har tillbringat kvällen tillsammans med Sandra, Sara och Vickan på V-dala, tack för en mycket trevlig kväll tjejer. Vi borde verkligen göra det där oftare.
Ledig imorgon, woooohoooo... längtar speciellt eftersom gårdagen inte blev så ledig som jag trodde utan tvingades plugga inför dagens seminarium. Men nu har jag i alla fall gått på helg. En helg som ska först tillbringas hos Sandra imorgon, får se vad vi hittar på, och sedan hos Jojo ute i Gottsunda där det blir softande framför melodifestivalen. Vilken tur att jag har mina vänner för utan dem så vet jag inte riktigt vad jag skulle ta mig till.

Dagens outfit:
 


Nya pingvinkavajen från vero moda åkte på tillsammans med en t-shirt från cubus och leggins från gina. vem har sagt att helsvart är tråkigt, inte var det jag i alla fall:P

Sov så gott!!

              // Malin

Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv för ikväll vännen!!! borde absolut göras oftare. nationerna rules :)

2009-03-05 @ 23:41:59

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0