Ho ho.. anybody out there?!

Var har vi hållit hus?! Jaa just det, det va en bra fråga. Vare sig här eller där skulle man kanske kunna säga. Plötsligt tog det bara slut med inlägg. Men kör därför en liten update här och nu.. Kanske är det dagens fina väder som fått mig på bättre tankar. =P

Det som har hänt den senaste tiden är mer eller mindre samo samo. Har varit på VFU förra veckan bland massa 2-3 åringar. Trevligt trevligt. Nu varvar jag skola med ledighet och imorgon jobb.


I lördags hände dock något som jag ALDRIG trodde skulle hända:


Jajemen!! Sandra @ bandy!!!

Jag, Malin och Em drog å kolla på match mellan sirius och edsbyn.. tyvärr gick det ju inte så bra för sirius dårå..men jag va där!! Och ibland är det det som räknas!!

Det som också är lite kul att jag två dagar innan var på denna aktivitet:

JAPP! Hockey it is. Mias pojkvän spela, och vem var på plats om inte jag!!

I den här matchen gick det lite bättre och jag vill tänka att dom hade mig att tacka för det... såå varsågod grabbar!

Nu skulle man ju kunna tro att jag har gått och förälskat mig i vintersport men så är det inte. Jag ser det här som ett avsked till vintern och hoppas nu på att vår och sommar kan komma och kanske kan fira detta med någon sommaraktivitet som att gå på nån fotbollsmatch eller så.

Nu kör jag en over and out å hoppas på att jag får lust att skriva snaaart igen. (och att jag får med mig brudarna) =P

Nattiinattii

  


Kommentarer
Postat av: mia

synd att pojkarna ferlorade i söndags bara!! men annars va de en väääääldigt rolig match!

2009-03-18 @ 23:37:49
URL: http://girlsonline.blogg.se/?tmp=21220441

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0