Frukostdax

god morgon!!!

sovit gott?? hmm har jag det? nja sådär. varför??? håller det för mig själv.
händer i dag då?? ska in till stan fast när vet jag inte, min pojkvän säger en sak och så blir det en sak så vet inte när jag ska in, men börjar fixa mig snart så jag är redo att åka in när som helst. vi ska iallafall äta lunch och ta en runda på stan tror jag. vi måste göra lite grejer tillsammans ibland, blir inte allt för ofta. Om tre veckor firar vi två år och då ska vi iallfall göra nått myyyyysigt tillsammans!!

jag måste köpte en balsamspray idag, mitt hår är som det är och jag sliter igenom borsten när ja borstar så det är ett måste!!! Färgade iallafall håret igår, svart blev det och det duger väl, får bli lite slingor i det sen mot vår/sommar!

nej har inte så mycket att skriva idag så får bli dte här så återkommer ag senare under dagen!!!



en gammal bild på när ja äter fruksot för nu är det dags för det!!









Kommentarer
Postat av: Becca

Thanks :)

2009-03-05 @ 17:53:16
URL: http://refre.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0