fredag!!

hejsan, jag är tillbaka! :D

haft fullt upp sen tidigt i morse, började dagen med att åka in till stan, ikea och skopunkten. på ikea blev det ett laptop bord eller vad man ska kalla det, sånt man har i sängen, min dator blir så skitig så måste skaffa mig ett sånt. :D sen blev det fynd på skopunkten, har letat efter ett par sneakers med högre skaft och har hitta några snygga men vill inte betaal 900 kr för ett par för jag använder massa olika skor och ja kommer navända dom lite då och då bara så nu hitta ja ett par på skopunkten för 200kr och även ett par låga tygskor för 99 kr tillsammans betalade ja 248 kr, väldigt billigt för två par skor!!



sen när ja kom hem satte jag igång med bakandet med mina bullar och nu blev jag just klar! ca 150 bullar blev det tror jag. duktigt av mig, har även sytt om lite kläder, en pyssel dag har det vart idag!!


mina bullar!!

senare ikväll ska ja in till stan till carro på mitt jobb och dricka vin och snacka skit, vi lite vi måste få ur oss!!! haha!!

nu ska ja nog vila en stund för har vart igång sen nio i morse!!

hörs!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Skitgoda bullar också!! Bästa betyg! ;)

2009-03-29 @ 23:16:21

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0