4 Mars

god morgon!

vaknade för en timme sen av att en kompis ringde och väkte mig, men det gör inget, behövde ändå gå upp, men det gick inte så lätt som ja trott så ja låg kvar till nu. ska ialalfall in och träffa henne sen i stan.

när ja kom in på min mail idag så hade jag fått mail från josefsson, inget ställe ja handlar ofta från men nått par skor har det blivit men iallafall så stog det att dom hade fått in nya vår skor, så ja tänkte att ja kunde väl kolla vad som fanns, man fick även 30% så dom här paren tyckte jag såg nsygga ut, men tyvärr blir det inget beställt för mig, eller tyvärr ska man väl inte säga till det. tur det kanske, har tillräckligt med skor speiellt när våren kommer och man kan börja använda pumps igen.

 

899 kr vs 599 kr

nu ska ja in i duschen så hörs vi sen!!









Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0