Zombies

Idag hade jag en zombiemorgon, ni vet en sådan där när man vaknar och stiger upp ur sängen, tar sig runt i hemmet utan att knappt öppna ögonen de första tio minuterna... Min pappas första kommentar var om det blev en sen natt och ja det blev nog det...pluggade till klockan två och eftersom jag känner mig själv tillräckligt väl så vet jag att det är omöjligt att somna på direkten efter det att min hjärna har gått på högvarv. Så ja det blev en sen natt och det kommer det helt klart bli inatt igen, måste förbereda inför det avslutande seminariet på den här kursen.

Kan i alla fall för en stund vila ögonen på de vacka bilderna från New York och Marchesas fantastiska klänningar, mitt mål är att någon dag få lyxen att äga en sådan... vet bara inte riktigt när jag skulle få användning för den men det är ju ett senare problem.

                 
                Bilder lånade från style.com

Nu ska jag återgå till mina artiklar, längtar så mycket till helg...

               // Malin

Kommentarer
Postat av: SARA

´sv: jaa det är hom verkligen. jaa visst är de? :) kram

2009-02-19 @ 21:06:40
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0