våfflor till lunch

ja då sitter man här på sin lunch, maten är uppäten och gick till ica och köpe en liten chokladbit och sura björnar som ja sitter och mumsar på nu. började nio i morse och slutar sex egentligen men gåt nog hem tidiagre, fick fin besök tidigare idag av min bror och hans son och blev tillfrågad om jag ville va barnvakt ikväll så troligtvis blir det så. =) så roligt. rasmus är nog det mest fantastiska ungen somfinns, glad, lekfull och kör sitt egna race.  så det kommer min kväll att bestå av. =)

dagen har gott fort hitills idag och nu är det inte många timmar kvar, sen e jag ledig i fyra dagar!! FYRA DAGAR!!! åååh va sköönt! undra vad man ska göra?? alla hjärtans dag är det ju iallafall sen får vi se. =)

det här hade jag och berätta idag. kommer kasnek ett till senare idag, ingen outfit idag iaf för ja har typ samma kläder som igår förutom ett linne iställe för den svarta oversize tröjan.

pusss på er alla!!!






Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0