Vad gör jag ens uppe

Imorrn ska man upp tidigt igen då, helgen över. Synd att gå att lägga sig i tid lixom. Inte bra att man är stans rastlösaste människa. Men allvarligt talat, på natten, finns det inte en himlans massa saker man plötsligt kommer på att man ska göra? Och man har ju bara haft en hel dag på sig att göra det, men NEEJ, på natten ska det ske. Det enda som stoppar mig från att dra fram dammsugaren nu är att grannarna antagligen sover.. Sara är likadan, vi har lagt till med en vana att sitta och prata om allt och inget way passed bedtime. Mycket trevligt om ni frågar mig, älskar att prata i telen. Bästa är att båda har comhem så det kostar inget att ringa, helt otroligt bra! Billigt är gott men gratis är godast.

Nemen nu har jag suttit och tagit bort röda ögon på foton i tillräckligt många mappar för inatt. Nu ska ja stupa i säng för att ligga och vrida och vända på mig i något som kommer kännas som en evighet. Undra vad man kommer ligga och tänka på inatt.. ni vet väl att det är då alla bra och smarta tankar kommer som man gått och väntat på hela dagen!? Jajemen, det är sant!

Natt. Sova.

SANDRA    

Kommentarer
Postat av: Sara

haha!! ja det där om nätterna alltså.. fattar inte att man just då får ryck att göra allt som man kunnat göra under dagen!! i feel you om den där dammsugarn. tur för grannarna att vi är snälla människor :P jag tycker vi kickar ass! :D

2009-02-09 @ 08:50:34
URL: http://zaril.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0