Pyssel

Sitter just nu och kollar på beck, dagen har bestått av mys och en tupplur, skjutsat jocke också, har öven pysslat lite med min inspirationsbok också.

När jocke och jag åkte till björklinge tidiagre ikväll när vi skulle hämta hans hockeygrejer såg vi först en brandbil sen tittade vi lite åt vänster då ser vi ett hus stå i lågor, såg så läskigt ut och lite sorgset. man blir så ledsen när man ser nått brinner, men läste sen att de va ett gargae så tur i oturen.  så det kan man väl kalla dagens händelse!

Somnade tidiagre idag i en två timmar hade ju bara sovit några timmar i natt så det va sköönt. =) annars ahr jag bara samlat på mig inspiration på bloggar idag. är fäst vid dom.


mitt egen gjorda armband som jocke fick av mig,
som jag lagade idag.













Kommentarer
Postat av: Hemmie

Fint armband! :)

2009-02-15 @ 23:37:02

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0