Trivs som brunett!

Har fortfarande lite tråkigt, men har hunnit få i mig en semla, fyra finnskorpor, några chips(kvar från imåndags när snadra och jag köpte) gjorde även nudlar men dom va gamla men de upptäckte ja när dom aldrig blev mjuka. Jocke hade träning idag så fick inte träffa han, har ska troligtvis byta lag så nu tränar han med två lag, han e en träningsnarkoman, men så fin han är då!! en drömkropp om man va kille =) tycker jag iaf. :P

hittade iallafall en lista som ja fyllde i när ja hade som tråkigast

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej!! därför jag alltid vaknar när chefen skickar sms eller ringer, hon är expert på att väcka mig!! ljudlös har jag iaf!!

Vem såg dig senast naken?
JAG?? Har ju även en pojkvän som jag inte är så blyg för. :P

Hur såg du ut på högstadiet?
Va jätte blond!!! och va en riktig fjortis om ja får säga det själv, men när man ser bilder tillbaka hade man ingen höjdarstil. :/

 
fjortisbilder och typ så blond!!!


Hur är du att ha som arbetskamrat?
Bäst!! alltid glad!!! ja piggar nog upp alla på jobbet!!

Har du celluliter?
Alla har väl de??

Biter du på naglarna?
Nej ursch!!! men klipper mina tånaglar varje dag! får panik när dom är för långa.

Har du något handikapp?
Ja, mitt vänstra ringfinger har en knöl, bröt det för ca fem år sen och så växte det ihop fel det kallas "svanhals" alltså fingret som jag ska ha min ring på när jag gifter mig, men fick 8500 kr från försökringsbolaget. så ja e nöjd.

Är det rädd för att få hängbröst?
Det har jag redan ;)

Svär du?
Ja ibland lite för mycket.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Har nog aldrig träffat på någon.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Min kyckling och pasta rätt med soltorkadetomater. mm va gott de är :D

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodpudding!!!

Har du blivit arresterad?
Nej ja e en snäll och duktig flicka!

Är du rädd för Securitasvakter?
Nee, dom är så trevliga mot mig på jobbet. dom kommer alltid in och snackar skit flera gånger om dagen, en brukar lära mig lite trick till och med =)

Har du någonting att dölja?
Beror ju för vem??

Ljuger du?
Alla ljuger!!

Har du kysst en polis?
Haha nee!!

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Det har hänt några gånger ja!! men ja gör allt för jocke!!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Gossip Girl! tänk dom kläderna, skorna och väskorna!!


Nu ska ja kolla vidare på du är vad du äter och få panik att man måste äta nyttigare!









Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0