Ursäkta röran

Vill enbart förklara att den röriga layouten på förra inlägget inte direkt var mitt fel utan istället har jag nu insett att bloggen lever sitt egna lilla liv:P
Kvällen har intagits i soffan framför Sveriges värsta bilförare och Lyxfällan, båda programmen är lika skrämmande!!! Knäppte även om till korrespondenterna i Svt och kunde inte låta bli att känna en viss stolthet över att ett svensk program (uppdrag granskning) lyckats avslöja ett scoop som hela världen nu referar till, och som lett till att förintelseförnekaren Williamson och Påven hamnat i ett ordentligt blåsväder. Go svensk public service och för en gångs skull blir man glad över att det är till program som detta som tv-licensen går till:)
Nu ska jag återgå till mitt skrivande, någon gång ska jag berätta vad det är jag jobbar på men känner mig ännu inte riktigt redo.
Kram   
                                // Malin  

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0