Uppföljning "knarkrazzia"

Mycket väsen för ingenting...? Här uppfyller man alla krav för att vara en nyfiken granne, precis som man anklagar alla andra för att vara i huset, och så händer det ingenting. Inte EN ENDA som fick åka med i polisbilen. Kan jag ha missat det? Kollar på unt:s hemsida för att snoka vidare. Men ingenting. Man hade ju hoppats på att det skulle hända nått när polisbussen kom, men neej. Aja, det va ju spännande ett tag iaf.

Idag har jag varit å födelsedagsfikat hos systeryster. Trevligt trevligt. Ikväll: till Storvreta för att se melodifestivalen. Fast jag bestämde mig redan förra året att jag skulle sluta se eländet. Men va tusan, det är ju tradition. Men eurovision kan ta sig där bak, där går gränsen. Aldrig mer... tror ja..

Nu ska ja göra mig redo för att möta upp hurtbullen (victoria) på stan. Hon skulle träna så får sällis ut till storvreta, lovely!

- SANDRA -
 

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0