Underbara shopping

Idag har jag varit och fikat med Malin (inte blogg-malin). Det var riktigt trevligt, fick prata av sig massa samtidigt som man fick dricka en riktigt god kaffe. Sen drog vi en sväng i affärerna och kikade runt lite, passade också på att titta in hos mia som jobbar idag. Det bästa med att gå i affärer är att man kan unna sig små fynd ibland , eller jaa relativt ofta blir det nog. Men det är så kul att få komma hem med något nytt och fint =) idag blev det två par örhängen, me like!



Jag och Malin pratade lite om folk som inte kan take a hint. Vad är problemet? Är man på tok för självupptagen och ego för att inse att nån inte vii ha med en att göra? Ge upp! Här försöker man va snäll och let it down gently, men det tjänar man fan inget på. Nästa gång ska jag vara brutalt ärlig, det vet ni som känner mig att jag kan vara. Nu blir det inga fler undantag. Det tjänar ingenting till att försöka vara snäll, inte längre. (Detta riktar sig inte till nån av er som läser det här, så ta inte illa upp vettja) =P

SANDRA


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0