"Takin' back my love..."

Just nu går Enrique Iglesias nya singel på repeat hemma hos mig, är en sådan person som hittar en låt hon gillar och sedan lyssnar sönder den för att hon inte kan få nog. Fastnade framför spotify igår och lyssnade på Mark Knopfler, jag som tidigare aldrig lyssnat på honom (med undantag av någon enstaka låt på radion- som jag ändå inte kommer ihåg:P) låg i min säng och kunde inte få nog av  sjönsång. Men nu är det alltså Enrique som gäller för ögonblicket:)
Diskuterade just med Sandra hur lång tid det kan ta att få nya kårlägget, som tur är har jag ingen tenta inom den närmsta framtiden (tycker synd om de som har det och ännu inte fått sitt nya kårleg, man måste kunna identifiera sig med kårleg och vanlig legitimation om man skriver en salstenta)...
Lägger upp dagens kläder också:          
Mitt reafynd från förra veckan, blårandig skjorta från Rut med flera, och gammal kjol från förra året på New Yorker

                                // Malin

P.S Fick just det glädjande beskedet att min kompis Matilda tilldelats en studieplats i Mexico under ett år, gäller att spara ihop pengar så att vi kan åka dit och hälsa på "gänget"! GRATTIS Matilda, kommer sakna dig men skype finns ju alltid D.S


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0