svart sjukan prioteras först!

hejsan bloggen!!

idag har jag jobbat och suttit på akuten!!! sandra gjorde mig sällskap!! TACK TACK TACK för det!!! Det är så illa att magen har gjort ont sen i går morse klockan åtta och har fortfarande ont. så ringde sjukvårdsupplysningen vid halv fyra idag och dom tyckte ja skulel åka in, så tog med mig sandra och åkte!! det blev en lång väntan, först 4,5 timme sen fråga snadra hur lång tid de skulle ta och då fick vi svaret kommer nog ta lika lång tid till. NEEEJ!! skulle vi sitta där till ett alltså? doktor efter doktor kom men ingen som sa mitt namn, när mamma och pappa hade kommit med kortlek och godsaker till oss då såklart kommer en sköterska och jag får komma in, alltså en timme efter vi frågat.

2 Urinprov, blodbrov, graviditetstest ja massa gjorde dom och det va inte ett skit, skööönt det!!! :D:D men 7 och en halvtimme på akuten är ingen höjdare!! så dte är bara att fortsätta ha ont i magen och leva på alvedon som inte hjälper.

Så har vår kvll sett ut och dte har dikuterats mycket, många spekulationer, ja allt möjligt man kan göra i ett väntrum med tio-tjugo till. ja tror sandra skriver allt det.

nu ska ja sova!! jobba i morn??? vet inte än.

sov så gottt!!!!








Kommentarer
Postat av: sandra

Klart jag följde med gumman!Skönt att det inte va nått allvarligt bara!! Värt att va där 7,5 timme för att få veta det, så slipper vi oroa oss =)

2009-02-23 @ 01:09:10

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0