sommar tack!

Åhh va jag vill ha sommar! Sol och värme tack! Helts NU! Jag längtar verkligen! Det har till och med gått så långt att jag lagt till med en liten vana. Så fort det är soligt ute (vilket det faktiskt varit ibland nu de senaste dagarna, kallt dock) så tar jag på mig mina solglasögon och går runt med dom inomhus, bara för ett tag. Elller så lägger jag mig i soffan med huvudet åt fönstret så jag får solen i ögonen, så blundar jag och låtsas att det är sommar. Sjukligt beteende? Ja kanske, men jag bryr mig inte, det känns bra. Nu ska bara snön försvinna och våren ta fart, sen är det snart sommar!


Solglajor inomhus - helt ok!



Kommentarer
Postat av: mia

snyggt sandra!! :D

2009-02-21 @ 22:08:35
URL: http://girlsonline.blogg.se/?tmp=06232849
Postat av: Anna

Jag vill också ha sommar nu :)

2009-02-22 @ 11:59:58
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0