Säg helloooo to my new darlings

Lämnar för ögonblicket den lilla pluggbubbaln jag befunnit mig i den senaste veckan, igår befann jag mig i en förnekelsebubbla eftersom jag vägrade inse att jag borde ha pluggat. Emn har nu i alla fall börjat på pm:et som ska in på onsdag så det känns ganska lugnt...
I fredags gjorde jag något som jag antagligen inte borde ha gjort, jag shoppade och dessa fick följa med mig hem. Tröstshopping är nog den mest effektiva shoppingen som finns tror jag...



Så nu kan vi ju ta och skippa den här snön så att jag kan få använda mina nya skor:)

// Malin 

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Hej!

Fin blogg en dag kanske min blir lika fin. jag äventyrar i Thailand och även i Burmas djungel. Varför jo jag hjälper det utsatta karenfolket som kämpar mot Burmas militärdiktatur. Jag räddar Gibbonapor. Mina hus djur en apa sköldpaddor mm

Vågar du hänga med på lite äventyr?



Vill du ha tips på hur du ska få fler besökare på din sida??

2009-02-22 @ 16:44:31
URL: http://viraltrafik.se/?thaikalle

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0