Pensionärsvarning utvarnas!!

Fredag den 13:e och dagen före alla hjärtans dag (påmminelse till sig själv se till att ha ngn valentine nästa år), imorgon kommer en blandning av arbete och nöje inträffa då jag måste plugga större delen av dagen för att sedan bege mig av mot Uppsala. Löftet om att inte se melodifestivalen kommer att brytas redan imorgon (så mkt för det löftet liksom) när jag bänkar mig i soffan med Sandra och Emelie. Det enda jag hoppas är att det inte är så förfärligt kallt ute för då kommer min surprise inte må så bra...
Fredagskvällen har tillbringats i siffan framför På Spåret, alltid lika roligt att se de charmiga Filip och Fredrik (personligen brukar jag vara ganska duktig på att svara rätt på frågorna, men denna gång gick det käpprätt åt helsike). Vet inte om det värsta är att jag sitter hemma en fredag och ser på spåret elelr faktumet att jag har en tendens att klara av deras sjuka ledtrådar, misstänker att jag sett det alldeles för ofta. PENSIONÄRSVARNING (behöver kanske inte ens nämna att det hänt fler än en gång att jag frivilligt kollat på antikrundan:P)
Nej, nu ska jag återgå till att se 27 dresses för fjärde gången. Om ni inte hör av mig så mkt i helgen så behöver ni inte vara rädda för att ngt hemskt har hänt utan istället sitter jag antagligen med näsan i böckerna som förberedelse till de 4 seminarier jag har nästa vecka. Jobbig vecka i ankommande alltså...
                                   //Malin   

Kommentarer
Postat av: sandra

surprise? va har du nu hittat på??

2009-02-14 @ 10:11:14

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0