Om ändå livet kunde vara perfekt...

Jag chansar på att majoriteten av Sverigens befolkning ligger och sover just nu, jag önskar att jag vore en av dem men det är jag inte. Har ni någonsin önskat att man kunde gå tillbaka i tiden och göra om alla misstag som man gjort i sitt liv, den stunden har jag ikväll nått och önskar att jag  aldrig hade nått. Istället sitter jag i min säng och lyssnar på sundtracket från pocahontas (inga kommentarer tack) och önskar att livet kunde vara perfekt, att man inte behövde genomgå alla misstag för att utvecklas som människa, eller åtminstone gå tillbaka till den tid när man man var yngre och ingenting spelade roll. Men oavsett eventuellt utveckling, måste det ibland vara så jobbigt att vara människa, varför kan ingenting vara lätt??  Kalla det här för ett fylleinlägg eller ett deppinlägg, men för mig så speglar det endast de känslor jag känner för ögonblicket.

// Malin


Kommentarer
Postat av: Sandra

malin, vännen. det är no worries!! Löser sig idag =)

2009-02-28 @ 10:01:08

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0