Nu är det dax att ta tag i saken

Jajemen, nu måste jag komma en bit med mitt pluggande. Jobbet ringde för ett tag sen och ville att jag skulle jobba tis, ons. Sa att ja kunde jobba imorgon så då måste ja komma en bra bit på väg med pluggandet idag. Hur det nu ska gå till. Saknar motivation. Känslor just nu: kan inte, vill inte, tänker inte.. ahh. Men vill inte kugga. Har ingen lust med omtenta i juni sen. Suck.

I detta inlägg vill jag också passa på att tacka Malin för den fina blomman jag fick i lördags, bara för att jag va jag. Fiiinaste Malin, vilken bra överaskning. Blev sååå glad. TACK VÄNNEN!! <3


Min fina blomma ja fick =)

Jag har en lite udda vana att döpa mina blommor, tror att jag ska bli bättre på att sköta om dom då. Hmm, njaa. Men namn får dom iaf. Det här är baby Rose. hehe.

Nu ska jag dyka ner i böckerna.
Tjaaoo

//SANDRA 

Kommentarer
Postat av: mia

om du börjar plugga nu får du din belöning att träffa mig :D

2009-02-16 @ 12:12:22
URL: http://girlsonline.blogg.se/
Postat av: sandra

haha,, lovely! :D

2009-02-16 @ 12:16:09
Postat av: Anonym

Så den lever fortfarande alltså?:P

2009-02-16 @ 16:24:39

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0