New York, New York would you like to be my friend

New York fashion week pågår för fulla rullar i Bryant Park och precis som många andra modemedvetna tjejer önskar jag att jag hade tillgång till samma lyx som tjejerna i Sex and the city, nämligen att få sitta på front row. Men istället för att beställa en flygbiljett så får jag genom internets hjälp i alla fall se visningarna. Modefolkets gullegris numero uno Alexander Wang hade för någon dag sedan visning inför hösten 2009.

    

Bilder lånade från Style.com

Verkar alltså kunna bli en väldigt svart höst och för någon som inte är ett big fan av färg annars (moí) så tror jag nog att det kan bli elegant .
Sov så gott bloggen, personligen ska jag drömma om the big apple...
                 // Malin    

Kommentarer
Postat av: Becca

åååh vad glad jag blir :D

2009-02-16 @ 10:44:45
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0