Nej du, Sandra, ännu är det ingen vår i sikte...

Hejsan svejsan! Kvällen har tillbringats tillsammans med Sandra och Mia på Gränby Centrum. Passade på att vårshoppa en del också, vad exakt det blev får ni se imorgon... Var inte så mkt folk där som jag hade förväntat mig vilket var skönt, åkte sedan hem till Sandra där vi spelade olika kortspel och såg på semestersvenskar ( vill alltid kalla programmet för chartersvenskar av någon underlig anledning). Blev lite sur på kvinnan som var på familjesemester men inte kunde lägga ifrån sig mobiltelefonen eller lämna datorn. Varför lägger man flera tusen på en resa om man ändå enbart tänker jobba?? Stackars familj säger jag bara...
Kom hem för en halvtimme sedan ungefär och möttes av värsta snöyran, var alldeles snöig och blöt när jag kom hem ME NOT LIKE! Vill ju ha vår nu, så trött på all skitsnö (en ursäkt till de som faktiskt gillar snö, men jag tillhör inte er grupp utan skulle snarare önska att det vore 25 grader varmt året om)..
Nej nu ska jag kolla lite på gamla grey's anatomy avsnitt, har börjat att kolla om serien från början och inser att den var bra mycket bättre den första säsongen..

Kram och god natt!!!

                           // Malin


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0