Mumsfilibabba

Hej, bloggen har blivit sorgligt uppdaterad från min sida de senaste dagarna.. Lovar att bättra mig så fort jag har fått ordning på det här pm:et!!!
Idag har ju kronprinsessan förlovat sig som Sandra redan kommenterat och för någon som egentligen inte tycker om kungahuset så oerhört mycket blev jag väldigt glad för hennes skull, hon har rätt att bli lycklig trots det ansvar som ligger på hennes axlar. Plus vem gillar inte ett bröllop??? Hörde nyss på radion att bröllopet skulle rendera handeln 2,5 miljarder kronor, det tycker jag är en så där lagom summa..inte för mycket och inte för lite;)
Däremot vet jag inte riktigt hur jag ska tolka svt.s pågående nyhetssändning, först har man rapport och fem minuter senare rapport extra, hade man inte tjänat på att bara ha ett rapport som var extra långt??? WHAT'S UP WITH THAT??!??!
Dagens mat ser ut så här och intas just i detta ögonblick bredvid datorn, var vänlig och notera pappershögen under. Men får se det positivt, den äts ju i alla fall inte på stående fot:P




Har efter två år vid universitet kommit på att man pluggar mycket bättre om man först hoppar ur mjukiskläderna, trots att det tar emot i hjärnan. Så här kommer i alla fall dagens...

 

vem har sagt att inte vanliga döda kan posa framför kameran??!??! Var snäll och bortse från det osminkade ansiktet, tänker att det är lika bra att ni kära bloggläsare får se den bistra verkligheten. Det är en sak att ta av sig mjukiskläderna men en helt annan att kasta på sig smink också!!

Närbild på min underbara paljettjacka..



Så nu ska jag återrgå till skrivandet, ha en underbar tisdagseftermiddag!!

                           Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är du över 18 år och vill komma på bloggträff i sommar?

2009-02-24 @ 16:14:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: evelinaa

ett bröllop på 2,5 miljarder håller jag med om är lagom :)

2009-02-24 @ 17:15:52
URL: http://fromdaytonight.blogg.se/
Postat av: Sarah

Svar: Aah precis ;)



Den där salladens såg god ut! :)

2009-02-24 @ 17:40:38
URL: http://saerah.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Svar nej det kan man inte :) hehe. allt bra?

2009-02-24 @ 17:42:28
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0