Min kärlek

JAG ÄR KÄR, lagom till alla hjärtans dag och nu tänker ni att då kommer hon äntligen ha någon att mysa med på lördag (det har jag också men kanske inte på det sättet som ni tänker, har nämligen planerat in en tjejkväll med Sandra och vår kompis Emelie, känner mig inte riktigt redo att fira något så stort som alla hjärtans dag med min nya kärlek - vill inte rusa fram). Problemet med min nya kärlek är att den inte riktigt kan ge mig allt som jag vill ha och behöver utan den saknar ibland något vitalt som skulle göra vårt förhållande fulländat. Men sådant finns det ju alltid andra hjälpmedel till ;)
Vi tog kontakt med varandra i fredags och då tänker ni antagligen att det var ju väldigt snabbt att falla för någon, men det var kärlek från första ögonblicket. Det fanns ingen tvekan om att vi var menade för varandra, så nu har vi tillbringat vår första helg ihop och passionen finns fortfarande kvar.
Min nya kärlek jag önskar att det blir vi för evigt, du är min stora kärlek och jag kommer aldrig att överge dig...  Spotify, I love you...

                                   //Malin      


Kommentarer
Postat av: Hemmie

Med spotify kan man ha alla hjärtansdag varje dag ;)

2009-02-08 @ 16:32:27

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0