Min fina racer!

hej hej!

jag har sovit som en prinsessa har ni? sitter är klar föratt åka till jobbet om en halvtimme ungefär. igår jobbade jag som sagt till åtta och det gör jag idag igen, fått byta tid pga av sjukdomar på jobbe. men det gör inte mig så mycke.

Igår direkt efter jobbet tog jag min racer(bil) hämta upp jocke och hans brorsa åkte hem till dom lämnade deras datrorer hämtade jockes hockeygrejer och åkte tilloch lämnade jocke på träningen, han kom dock försent för vi hann inte. men ni skulle sett vad jag körde, tur att inte farbror polis va ute! men det där dträckan kanke ivanligtvis tar en och en halv två timmar att köra men ja körde den på en timme och det är att tacka racern för du kan du!! min lilla! med rosa rattmuff! =)

sen va det bara att slänga sig i sängen och njuta ett tag innnan man skulle sova. kolalde på film också high school musical 3, jag vet att jag är lite töntig nu som kollar på sånn film kasnke men ja tycker dom är så söta. =) speciellt vanessa och zac tillsammans!! :D

och nu som sagt är ja uppe fast inte med tuppen jag har ju lyx jobb så ja kan sova lite längre än andra. men nu ska ja kolla bloggar sen bege mig till jobbet!! hörs!!!

Dagens oufit!!


Allt från VM







Kommentarer
Postat av: sandra

akta körkortet miiiiaa!! TOK

2009-02-18 @ 12:00:44
Postat av: mia

prövotiden går ut på lördag!!

2009-02-18 @ 21:18:32

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0