McDreamy, McVet and McSteamy

Kvällen ägnas åt ett Grey's anatomy-maraton, gud vad jag älskar de första säsongerna av denna serie. Innan alla blev så tragiska och gnälliga...
Imorgon hade det egentligen varit meningen att jag skulle iväg på den internationella gasquen tillsammans med gänget som jag kallar dem, men det verkar ha blivit inställt nu på grund av sjukdom så nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända imorgonkväll. Får helt enkelt funera över den saken imorgon, vore ju trevligt med en utgång..var ett tag sedan. Lite ironiskt däremot, jag hade varit så off utgång hela veckan och nu när jag äntligen är på då blir det inställt även om det beror på en rättfärdigad anledning.
Life is what happens when you make plans for the future, eller hur man nu brukar säga...


Sov så gott...

   // Malin  

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN HALLÅ?! vadå va som händer då!?!??? då är det ju utgång med mig som gäller!!!! Det här blir å ta upp på msn hurrududu

2009-02-26 @ 22:05:37

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0