Maraton

Nu är det maraton som gäller,, och då menar jag inte det som inkluderar löparskorna, nej jag menar Laguna Beach maraton. Haha, såå lame. Men i väntan på nya avsnitt av the hills så kom jag plötsligt på att jag inte ens sett Laguna. Så har kollat lite smått de senaste dagarna, men nu är jag fast! Det enda som är mer lame än mitt maraton är personerna i serien.

Tidigare ikväll har jag varit hos syrran, lekte först lite med Melwin innan han skulle sova, sen va det TV:n som gällde. Kollade på Sveriges värsta bilförare, och jag kan säga en sak.. Jag har inte tagit körkort, men är helt övertygad om att jag skulle klara mig där med. Eller är det möjligtvis så att det går att beställa hem körkort från nån sida på nätet? Det måste vara så, för så där dassigt går det ju bara inte att köra om man har klarat en uppkörning! 

Nu ska jag återgå till mitt maraton, väldigt spännande. Justin har precis breakat med Jess och nu är han ihop med Alex.
Drama Drama Drama
Lame Lame Lame
=P

SANDRA  

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för igår ikväll.!! Mys Mys..!!

Ses snart igen.. Hehe...

Fan har vi träffats varje dag denna vecka eller..

Hmm nee inte tisdag men annars hade vi prickat varje dag.

Puss sis

2009-02-13 @ 11:25:56

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0