Man kan vara trött, sen så kan man vara oh sooo tired!

Hur kan man vara så här trött? Grejen är den att jag inte ens orkar gå och borsta tänderna. Kommer sluta med att jag somnar här på soffan för att sedan vakna och svära över att jag inte gick och la mig redan från första början.

Gick väldigt bra att vara barnvakt idag. Jag och Melwin lekte med lera, gjorde traktorer och flygplan. Sen måla vi lite, jag tror det föreställde någon slags storm eller tornado eller nått. Vi avslutade kvällen med att kolla på film. Först lite Nalle Puh, där melwin skrek "Puh botta, oh neeej" så fort han försvan  ur bild för att sedan skrika "dä puh" när han kom i bild igen, så himlans go! Sen kollade vi på Teletubbies. Alltså allvarligt! Teletubbies, VARFÖR?!  Små monster eller utomjordingar som springer omkring på en gräsmatta med kullar... Men Melwin älskar det och det är ju huvudsaken. Bara att stå ut med andra ord.


Här har vi dom, monstren som har invaderat TV-rutan

Nu borde jag borsta tänderna och gå och lägga mig, men jag tänker kolla klart på det här avsnittet av vänner i soffan, somna och vakna här om ett par timmar eller så...

God natt



Kommentarer
Postat av: Tess

Va..??!! Monster..??!!

De är ju super bra.. Roligaste stunden på dagen om man får se på Teletubbies.. :-S

Du är ju till och med i filmen La-La (Lalla) Den gula och fula är du hehe.. ;-)

Haha..

Bra att det gick bra.. Tack för igår.

Puss Lalla

2009-02-20 @ 08:48:58
Postat av: sandra

tess, det där håller inte. Bara DU som kallar mig lalla MEN skulle jag vara nån av dom där monstren så är ju den gula och röda minst fula. Så jag är nöjd!

Behöver inte tacka mer, vet väl att jag ställer upp! =)

Puss!

2009-02-20 @ 10:24:32
Postat av: TeSS

Ja, en gul teletubbies som dansar boom-boom dansen när du är ute och festar. Hehe.



Puss

2009-02-20 @ 10:52:00
Postat av: sandra

Boom-boom dansen är obligatorisk när jag är ute och festar! Oj oj oj säger jag bara, dansar som det stjärna jag är :P

2009-02-20 @ 23:10:06

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0