lugg eller inte lugg?

God morgon!! hoppas all mår bra, jag är skit trött men sånt är livet, sov bara fem timmar inatt, fick ta hand om min pojkvän som hade fått i sig lite för starka drycker. men till slut somnade ja på en ca 20 cm brad plats av sängen. :/
gårdags kvällen bestog av hockey och jag hamnade i klacken. :P matchen va rolig dom första två peridoerna sen gick det utför, dom torska alltså.

Fick sen agera lite taxi åt hockeypojkarna, med högsta volym på cd:n. Kom tillslut hemma och tårna va fortfarande iskalla. kollade på melodifestivalen och jag tyckte heat va bäst,så de va ju bra att dom gick vidare, markolioos låt lät som lejonkungen och måns skulle dansat lite mer :P

ligger just nu i sängen. kollar lite på mtv med en sovande liten pojkvän brevid mig. hoppas han vaknar snart så man får nått att prata med.

Har funderat länge på att klippa lugg och blir bara mer och mer sugen när ja ser folk med det, så funderar på att klippa till idag, bättre nu i vår än sen när de blir sommar. tror ja gört, ska höra vaad mitt smakråd här brevid tycker bara och sandra och malin vad tycker ni? och alla andra ska ja görat??

får väl se senare??

  
Utan lugg eller med lugg?









Kommentarer
Postat av: sandra

GÖRT! ;)

2009-02-15 @ 14:48:19
Postat av: mia

tyckte jocke också!!

2009-02-15 @ 16:26:30
URL: http://girlsonline.blogg.se/
Postat av: Malin

I like lugg, kanske är därför jag allt oftare har det också:P

2009-02-15 @ 18:10:27
Postat av: mia

klipper till i morn såfall för nu är håret för skitigt!!

2009-02-15 @ 20:08:11
URL: http://girlsonline.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0