Lördagskväll

Som tidigare nämnt blev det ingen melodifestivalen för mig igår även om jag också upptäckte att det är helt omöjligt att stänga resultat ute från min lilla hjärna. Istället för att se på när Alcazar och Emillia gick till final så satt jag i min säng och kollade på film, the house bunny som inte direkt gav något bestående intryck förutom att den spelade på varje klyscha som finns. Däremot kan jag rekommendera the secret life of bees, en film som utspelar sig på 1960-talet men som är aktuell genom att Barack Obama precis tillträtt som USA:s president.
Idag så har min mor åkt till Åland, jösses vad jag hoppas för hennes skull att det inte blåser så mycket ute på havet. Lycka till, kära mor och jag lovar att inte försöka bränna ned huset medan du är borta.

                                            //Malin    


Kommentarer
Postat av: Hemmie

Men när har du försökt att bränna ner huset? :P

2009-02-08 @ 15:18:53
Postat av: sara

haha men du får inte bränna ner huset bara för att mamma är borta<333

2009-02-08 @ 15:38:39
Postat av: Malin

Nej ännu har jag inte försökt men man vet aldrig vad för olyckor som kan hända i ett kök... //Malin

2009-02-08 @ 15:59:18

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0