Låt fredagskvällen börja!!

Ska snart bege mig mot uppsala med en Ipod som antagligen kommer att dö halvvägs eftersom jag varit för smart för mitt eget bästa och tillfälligt förlagt sladden så att jag kan ladda den. suck och ingen plattång har jag heller eftersom systeryster tog med sig den till en kompis, det här är fan inte min dag.
Så här kommer jag att se ut ikväll, lite suddig bild men hoppas att ni ser ändå:


Till detta ska jag ha mina nya pumps så komemr antagligen ha megaskavsår imorgon, men tänker i alla fall ha ett par andra skor med mig så att jag kan byta.. Nej nu springer tiden iväg här, ha en rolig fredagskväll så hörs vi imorgon.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Mimmi

fint ! :)

Svar: Tack, det håller jag med om! :) Allt bra med dig?

2009-02-27 @ 18:21:23
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0