kvällens outfit fixad!

Nyss hemkommen från stan! åkte in för att lämna grejer tilljocke men blev kvar med sandra och jannica. och de resulterade i shopping, en kofta, billigt på gina för 99 kr och en klänning som nog blir kvällens outfit!! 199 kr på holmlund, fast egentligen från vero moda så hoppas vi inte fått in den på jobbet. :P har vi säkert men men. 


kommer bättre bild! 


 


fixade naglarna nyss också!



 

ska snart börja fixa mig och sen ta mig till stan igen, ska även dricka någon cider innan jag åker också. vi ska äta indiskt ikväll!! mm mums!! klockan sju är bordet bokat så åker om två timmar ungefär.
men har inte bestämt om jag ska ha takt eller lockigt hår! eller vågigt, har ju min trippeltång. :/
ska änvända min volumemaster iaf ikväll, fick dne när ja fyllde år men knappt använt den men ikväll får de bli så!!

ha en bra kväll så lämnar ja kvällens outfit sen!


 


 


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0