Julen varar ända fram till påska?

En sak man bör veta om mig, förutom att jag är stolt student vid Uppsala universitet och fortfarande bor hemma, är att jag nästintill dagligen, oftast frivilligt, sätter mig på en buss och åker en timme till Uppsala. Jag är en busspendlare och det har jag varit ända sedan första dagen på gymnasiet, således har jag nu i snart fem års tid åkt samma väg och sett samma saker. Till min förvåning upptäckte jag därför igår när jag åkte hem från Sandra att det finns människor som trotsar den samhälleliga normen och väljer att försätta ha kvar sina adventsljusstakar i fönstren trots att vi nu befinner oss i början av februari. Det enda jag däremot kunde tänka på, efter att min förvåning lagt sig, var hur mycket jag önskade att jag haft med mig en kamera, en tanke som antagligen kommer att slå mig fler gånger den kommande tiden. Resultatet av denna blogg, misstänker jag, så följ med oss på en bloggande resa.

                                //Malin       

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0