Jobbsöndag!

God morgon! hoppas ni sovit gott för det har jag!!!! elelr en väldigt konstig dröm men annars så!!

slutade sex igår och då åkte jag till den kalla ishallen som var lite varmare än den jag brukar sitta i. min pojkvän spelar nämligen hockey, så nu vet ni dett. =) de va en ganska rolig match, lite slagsmål och irriterade hela tiden men tyvärr gick det inte så bra för deras lag. men det kan ju inte alltid gå bra!! (bättre lycka idag!!) du är bäst det vet du!!!

Kom till victoria sen vid kvart i nio och hann se sista bidraget som jag även tyckte va det bästa! engligt snabbgenomgången, men som sagt melodifestivalen blir ju aldrig som man vill! håller med sandra om hur faan kan man rösta på of ugglas! pinsamt! kvällens klädshock hörde jag tydligen va shirely clamp (slitsen hade tydligen åkt upp) shirely clamp var även kvällens fiasko, det jag hörde så lät det lite falskt och så hade hon tappat texten, men kvällens succé var petra mede, ikväll fick hon till det! så pluset till petra!!

sitter just nu och äter frukost, börjar jobba om 50 minuter och jobbar till åtta ikväll är så där lagom kul tid på en öndag men det är bra betalt, inom handel!! Gillart!!! =)


kramar maria "mia"





Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0