Jobbet kallar!

jobbet kallar!! men hinner skriva några rader först! kom inte hem förns vid tolv igår kväll, snadra och jag hade ju en väldigt mysig kväll med chips och godis (som vi alltid äter) så nu har vi bestämt att vi får bara äta det på helgen!! HELGEN sandra!! vi e aldelles för osunda, vi kommer ju dö vid 30 om vi fortsätter så här och dte är inte många år kvar till dess, sandra har då försej ett halvår kortare än mig. mohaha!!! SKÄRPNING ÄR DET SOM GÄLLER NU!!!

tog en tripp förbi min pojkvän på vägen hem också, han sitter och lanar så det va typ 8 killar som va helt inne i sina spel när ja kom dit, så roligare än så va det inte så ja åkte efter fem minuter! =)

Måste bara berätta att när ja gick från snadra till bilen igår kommer det en polisbil, kommer ni ihåg knarkrazzian förut?? och nu kom  det ännu en polis, va är dte som händer där sandra bor egentligen?? fast sanningen va sen att den åkte efter mig(blev skit nervös såklart) men dne vände lika fort igen och åkte tillbaka mot sandra, tror dom förtsog att ja va fel person dom letade efter.

Nej nu ska ja åka och jobba! vart ledig i fyra dagar så nu är det dags igen! jobbar till stängning ikväll hoppas det är mycket folk, fast det tvivlar jag på.

hörs sen! pusss






Kommentarer
Postat av: sandra

Vadå vilket område ja bor i? Det är dig dom letar efter.. ! ;)

2009-02-17 @ 17:06:58

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0