Ishockey eller Melodifestvialen?

Då va dags för mig att skriva mina första rader. sitter på jobbet och har det man gillar mest med jobbet, rasterna. ;) fast så illa är det försej inte riktigt. tycker om mitt jobb, alltid något nytt som händer. =)

Det jag har funderat på sen jag vakna i morse är om jag ska göra sällskap med tjejerna ikväll eller om ja ska sitta och frysa i en ishall?? tror dock det blir båda men det gör att jag inte kommer se hela melodifestivalen, men vad gör det när det finns snabbgenomgångar och man kommer ändå hinna tröttna på petra mede innan första artisten gjort sitt.

Undrar även vem som kommer va den mest avklädda ikväll? vem som kommer göra succe och vad blir kvällens fiasko?? Det är väl bara att kika in på aftonbladet strax efter så vet man svaret!!

Malin blir det bojjkottning ikväll???

Sandra?? har du några nya uppdateringar om knarkrazzian igår?

                                                                                                                                                                    // Maria "mia"


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0