Inte min dag - inte alls

Idag är en sån där dag då allt bara går Fel Fel Fel! Glommer allt, krånglar till det för mig och känner mig allmänt lost. Men jag tog mig iaf efter mycket om och men in till city för att luncha på cupido med Malin. Väldans trevligt måste jag säga. Sen blev det en runda på stan. Jag var såå duktig och struntade i att köpa 2 saker som jag egentligen ville ha. Framsteg? I think sooo!

Andra framsteg jag har gjort på senaste tiden är att jag pluggar mycket bättre.. men som sagt, idag är det inte min dag. Inte på nått plan. Seminarium imorgon, 2 böcker att läsa.. har inte börjat. Orkar inte, vill inte. Verkligen INTE. Vill bara komma på en bra anledning till att slippa. Give me a reason, please!



Ser väl kul ut? Nej just det, inte alls! Såå, dyka ner i böckerna eller hitta på något annat?

SANDRA 


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0