Inspirationsbok, fotoalbum, smyckestillverkning ja allt vill ja göra nu!

Håller just nu på städa upp alla kläder på ligger på golvet och måste nog damma lite också (jag är faktiskt allergisk mot damm och kvalster, fast jag fick den allergiska chocken när ja åt goucamole =/).

I somras köpte ja tre fina böcker som ja skulle sätta in bilder i men det är bara en som är full med bilder från min student men nu har jag kommit på att ja ska göra en inspirationsbok istället av en. ska klippa och klistra in massa bilder i den av saker ja inspireras av. snygga outfits, skor kläder, inredning ja allt. =)

Måste bara städa klart sen ska ja börja. kanske ska sätta in lite bilder i den andra också tror jag. Det va meningen att det skulle bli ett fotoalbum med blder på mig och jocke så det får det bli. måste frammkalla massa bilder som jag har på datorn. :/ tänk om datorn kraschar!

ååå nu blev ja sugen på att göra massa pyssel nu när ja är ledig!! ska nog ta atg i min smyckestillverkning också,(beställde massa grejer i somras för att göra smycken). åååh va roligt nu är jag taggad!!!

nu ska jag skriva en lång lista på allt jag ska göra dom här dagarna jag är ledig =) funny!!! älskar när man är på pysselhumör!

hörs senare kära läsare!!







Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0