Imponerande!

God morgon! eller börjar det bli dags för lunch?

nej när man jobbar som jag gör är det moorgon för min lunch är inte förns vid fyra så morgon är det!!
natten har varit jobbig, vaknat hela tiden av obehagliga drömmar.

Denna dagen består alltså även den av jobb, ett till åtta jobbar, en ganska skön tid. =) ni som inte vet så jobbar jag i en butik med massa kläder =) i gränby centrum, som är ett köp centrum här i uppsala för er som inte visste de. =) vi har nya lokaler och snart öppnar mer nya butiker så det är ju skiiit kul =) då kommer även rix morron zoo!! bra stämning alltså =)

Måste faktiskt stiga upp ut sängen nu och ställa mig i duschen är alldeles för skitig för att åka så här till jobbet. tänkte idag även börja med dagens outfit som alla andra gör så ja ska va en i gänget!! men dne kommer senare när ja fått på mig de ja ska ha!

hörs om ett tag då!!









Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0