I skolan

Vilken bra kompis jag är. Kommer hit till skolan över en halvtimme innan föreläsningen börjar bara för att göra Sara sällskap eftersom hon kommer tidigt när hon åker tåget från K-town hehe. Men det är ganska lugnt, har bara en föreläsning och sen slutar vi 12 =)

Efter ska Sara och jag hitta på något. Frågan är bara vad? Man kommer inte så långt på 20 spänn... Suck suck suck. Men ikväll 00.00 blir det påladdning av mobilen. Då kommer jag att börja höra av mig, så att ni som tror ni varit bortglömda vet. Jag har inte glömt bort er!

Nemen okej, det var väl ungefär det jag hade att säga nu. No less, no more.


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0