I Knivsta hos sara

Idag har jag jobbat. Inklusive promenad till o från jobbet.. Nu är jag trött vill jag lova!  Tur som haver gillar jag att jobba. Underbaraste barnen på den förskolan! Sen efter jobbet va jag bara hem och duschade snabbt innan ja slängde mig på tåget till Knivsta.. Jag och Sara ska köra tentaplugg. Sover här inatt och fortsätter imorrn (the last day before hell)..

Konversation med sara:

Jag: Om du var en glass, vilken sort skulle du vara då?
Sara: Jag skulle nog vara en daimstrut, lixom lite av varje, lite överaskningar i.
Jag: Jag skulle nog vara en päronsplit, man blir lixom besviken på att det inte är en piggelin.
Sara: Nemen du skulle snarare vara den för att du är kylig på utsidan med mjuk inuti.

Haha.. Lite tankar såhär i K-town

Hold on be strong. 


 

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0