"hur mycket rang det??"

heeej bloggen!!

kom precis hem till sandra, eller egentligen kom ja för ett tag sen men vi drog till ica =) slutade lite tidiagare idag och då åkte ja till min andra halva, Jocke, tyckte lite synd om honom, han har åkt på allt man kan göra på en och samma gång, förkylning, feber, lårkaka, smäll på näsan och käken det kanske va nått mer men minns inte. det är hårt att spela hockey. men därför åkte jag dit med det han gillar bäst chips och cola light och mig såklart! och glad blev han!! =)

som sagt nu är jag hos sandra, drog till ica innan för att överaska henne med lite fika men när ja kom upp hit ville hon ha käk så drig ner dit en gång till ;) stammisar på ica.



nu ska vi mysa lite och snart ska vi se på familjen annorlunda, en sak som är säker jag ska ha max tre barn!!! fler blir det inte! ska även hugga in i fikat nu. winerbröden kostade 2 för 14 och 3 för 10. så undra vem som får två??






kramar maria "mia"




Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0