heeemmaaaaa!!

Då va man hemma från jobbet, dagen gick ganska fort men dåligt med kunder. Sandra och malin va in en snabbis så det va ju lite kul iallafall. 

sandra: jag har köpt två par nya örhängen!
Jag: åå får se
sandra tar upp ena
Jag: å sånna har jag! =)
sandra aha okej :)
sandra tar upp dom andra
Jag: åhh sånna har jag också =) så pekar jag på mina öron

haha sandra har vi lite lika smak eller????

nu ska ja se på tv och läsa dagens skörd av bloggar, jag är nämligen en som läser typ 20 stycken olika bloggar varje dag! man blir helt enkelt fast.

kramar maria "mia"


Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så jättemycket!!

2009-02-08 @ 20:52:08
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0